Kadunud tooted

Kui boksi kokku korjates selgub, et mõni ese on puudu ning müüdud kauba hulgas seda ei olnud, siis anna sellest meile koheselt teada!

Kõige tõenäolisemalt on see rännanud teise boksi. Kontrolli kindlasti üle kõrvalboksid ning vajadusel vaata ka mujale.

Ei leidnud? Ära heida meelt, on veel mõned lahendused:

• hinnasilt on ära tulnud(juhtub väga tihti!) ning me oleme toote müügisaalist eemaldanud teadmata, millisele müüjale asi kuulub. NB! Siltideta tooteid hoiame vaid teatud aja!

• toode on silmnähtavalt määrdunud/katki ning ei sobi müügiks. Ka sellised tooted eemaldatakse boksist!

• müüdud eseme silt on kokkuleppel müüjaga võetud uue rendiperioodi katteks. Sellist varianti kasutavad paljud. Silte me ära ei viska ja neid saab igal ajal näha.

• teine müüja on tema boksi rännanud endale kuuluvale esemele väga sarnase toote kogemata kaasa pakkinud. Jah, ka nii võib juhtuda, kuid ka sellisel juhul on õige omanik oma toote tagasi saanud. (Siinkohal on taas oluline vähemalt korra nädalas oma kaupa kontrollimas käia!)

Mida saad Sina ise teha, et vältida asjade kadumist?

Müüjana tule korrasta boksi ja kontrolli müüdud ning alles-oleva kauba vastavust vähemalt korra nädalas. Kaamerasalvestisi saame tagasiulatuvalt vaadata 10 päeva. Seega võimalus, et miskit jääb sel perioodil kadunuks, on minimaalne!

Ära paiguta boksi liiga palju asju! Kui stange on pungil täis ja riiulid ääreni laotud, ei ole  meie teenindajad Sinu kaubaga piisavalt tuttavad, et see mujalt boksist või nt sildi kadumisel tuvastada.

Hinnasildid tuleb kinnitada vastupidavalt! Ka nii, et riideeseme või jalatsi proovimisel see küljest ei tule. Hinnasildid võiks olla prinditud tugevama paberi peale ja kinnitusvahendina on parim pael. Soovitame kasutada ka nt värvilist paberit, kirjapulka vms, mis eristab Sinu kaupa teistest.

Meil on olemas kaks vitriini. Kui kardad, et Sinu väikesemõõdulised tooted võivad riiulilt kaduma minna, palu teenindajal paigutada need klaasi taha!

 

Advertisements